loading...
فال و تماشا | مرجع فال و طالع بینی
فال و تماشا بازدید : 191 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز پنج شنبه 10 بهمن 92

 

 

فرم دهنده سینه ایربرا ( arie bra )

 

موجود در سایزها S-M-L-XL

موجود در رنگ های مشکی، سفید و کرم

لطفا سایز و رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات خرید وارد کنید


\"http://forushebartar.com/mahsulat/bra2.jpg\"

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط 38800 تومان

\"http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg\"

 

قیمت : تنها 38800 تومان


جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

---------------------------------------------------------------

\"

 

وقایع پیش رویتان در روز پنجشنبه 10 بهمن ماه 1392 قبل از وقوع آگاه شوید.

 

فروردین:

امروز روز خوبی برای شروع تلاش برای رفاه نیست. باید امروز فقط تمام مشکلات را به طور دوستانه ای حل کنید. اگر با همکارتان توافق ندارید، بهتر است که از همدیگر عذرخواهید کنید و باهم صلح کنید. امروز رابطه عاشقانه با عمل ادغام می شود.

اردیبهشت:

امروز برای روابط شخصی شما فوایدی خواهد داشت. می توانید به راحتی قرار بگذارید، احساسات واقعیتان را اذعان کنید، درمورد برنامه تان برای تربیت کردن بچه ها بحث کنید و غیره. هتگام برخورد با دیگران، مودب باشید و دوستانه رفتار کنید و از خشونت و تندی دوری کنید.

خرداد:

امروز دوقلوها ثبات نخواهند داشت. حتی بالذت ترین کارها هم خیلی راحت خسته تان می کنند. هرگونه فعالیت فیزیکی را از برنامه حذف کنید و از مردم ناخوشایند اجتناب کنید. بعضی چیزها در زندگیتان تغییر می کنند، خودتان هم باید تغییر کنید. در محل کار و خانه همه چیز را مرتب و روشن کنید. نظم کمک می کند که افکار و عواطفتان دوباره به تعادل برسند.

تیر:

امروز احساساتتان به نوعی خشک هستند و از طریق ذهنتان کنترل می شوند. از امروز استفاده کرده و یک حکم هدفمند برای خودتان و اطرافیانتان تعیین کنید. الان وقت خوبی برای مشورت و صحبت درباره کارهای عملی است.

مرداد:

امروز باید سرعت داشته باشید و صرفه جو باشید. تمرکزتان باید از روی شیک بودن و زیبایی برداشته شود و روی کیفیت و استیل متمرکز شود. احتمال این وجود دارد که خریدهای موفقیت آمیزی داشته باشید. وقت خوبی برای خرید دارو، مکمل غذایی، محصولات پزشکی و یا کراوات و پاپیون است.

شهریور:

امروز روز فوق العاده ای برای عشق، استراحت، خلاقیت است. امروز بیشتر برای خانوم های شهریوری اهمیت دارد. شانس خیلی بیشتری خواهید داشت که حسابی بع خودتان برسید.

مهر:

امروز نباید هیچ غریبه ای را به میان خانواده خود بیاورید. مودب ولی خوددار باشید. خوب است که رازها را از دیگران دور نگه دارید. روی سلامتی و کارهای خانه و همچنین چزییات مختلف تمرکز کنید. این چیزهای کوچک هستند که وجهه منحصر به فرد شما را ساخته اند.

آبان:

امروز نباید بیش از حد کار کنید. زمستان به اوج خود رسیده و می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. اگر تمام روز را با کامپیوتر کار می کنید، بعضی وقتها استراحت کوتاهی کنید و از پنجره بیرون را نگاه کنید. نباید به مجله هایتان فقط خیره شوید. با زنانی که هوش بالایی دارند و بلند پروازند دوستی برقرار کنید. می توانید چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرید.

آذر:

امروز باید سعی کنید که استقلال طبیعی خود را رام کنید. وقت شناس، متواضع و سخت کوش باشید. با مدیریت روابط خوبی برقرار کنید تا نتایج خوبی بگیرید. بااین حال امروز نباید انتظار داشته باشید که از بهشت برایتان مائده بیاورند. تنها به اندازه لیاقتتان دریافت خواهید کرد.

دی:

ظاهر جسمانی معصوم یکی از بخش های درونی کارحرفه ای شماست، مخصوصا اگر با مشتری های بین المللی کارمی کنید. وقتی پیدا کنید و به یک متخصص پوست سری بزنید. لباس هایتان را از شرکت های معروف بخرید، از وسایل آرایشی و عطرهای باکیفیت استفاده کنید. شما لیاقتش را دارید.

بهمن:

درمورد هیچ چیز نگرانی نداشته باشید! این شعار امروزتان است. هرگونه شرایط بحرانی به سرعت و بدون هیچ دردی حل خواهد شد. به یاد داشته باشید که امروز زنان توجه زیادی می طلبند. اگر یک زن بهمن ماهی هستید، وقت آن رسیده که به عمق خودتان توجه کرده و تا آخر صادق باشید. امروز برای مردان واقعا سخت خواهد بود که از منطق زنانه پیروی کنند. نیازی به آن هم نخواهد بود.

اسفند:

امروز برای ورود به اتحاد روز مناسبی است، ولی نباید قصری از شن برای خودتان بسازید. در دنیای فانتزی های شخصی خودتان را گم نکنید. یاد بگیرید که فواید واقعی شراکتتان را تشخیص بدهید و به فواید توهمی توجهی نکنید.

 

گرد آورنده : سایت تفریحی و سرگرمی میشولک

 

\"خرید

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 28500 تومان

\"لیزر\"لیزر

بهمراه جعبه شیک ویژه هدیه


برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این ساعت اینجا را کلیک کنید ...

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

\"\"

\"\"

\"http://www.balance-power.ir/wp-content/uploads/2012/12/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B1.gif\"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 6,909
  • بازدید کلی : 101,546
  • کدهای اختصاصی