loading...
فال و تماشا | مرجع فال و طالع بینی
فال و تماشا بازدید : 307 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (2)

دستگاه کششی تن تاک

charkheh فروش دستگاه کششی تن تاک

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید 

revoflex xtreme 0 فروش دستگاه کششی تن تاک

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم ( دستگاه کششی تن تاک تن تاک )

لاغری و سلامتی را در کمترین زمان ممکن و فوق العاده آسان به دست آورید 

برای اولین بار در ایران

دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم یک وسیله کاملا مناسب برای یک تمرین کامل در منزل و همچنین سوزاندن چربی است.با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم شما قادر خواهید بود حرکات کششی مخصوص دستها و پاها را بر روی آن به آسانی انجام داده و از ورزش کردن نهایت لذت را ببرید.حرکاتی که با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم میتوانید انجام دهید کاملا موثر بوده و برای چربی سوزی و انعطاف پذیری بسیار مفید است.تمامی حرکات این دستگاه منحصر به فرد به شما کمک میکند به آسانی و عدم خستگی زیاد زمانی را به فعالیت بپردازید.

revoflex xtreme 01 فروش دستگاه کششی تن تاک 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک 

ریووفلکس اکستریم دستگاه ورزشی که تمرینات سخت شکم،پهلو،بالا تنه و سایر حرکات بدنسازی را برای شما به شکل مفرح و لذت بخش تبدیل می کند.با انجام حرکات دستگاه ورزشی و لاغری ریووفلکس اکستریم به صورت متداوم در مدت زمان کوتاهی تاثیرات مثبتش را در اندام و ظاهر خود حس خواهید کرد.ریووفلکس اکستریم با قابلیتهایی که دارد شما را به انجام صحیح و طولانی حرکات تشویق می کند و باعث می شود به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید.

revoflex xtreme 02 فروش دستگاه کششی تن تاک
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک

با ریووفلکس اکستریم اکثر نقاط بدن خود از جمله عضلات بالا و پایین شکم،پهلو،بازو،پشت بازو،عضلات سینه و ران را تمرین دهید و اندامی متناسب،خوش فرم و لاغر داشته باشید.

آیا با فشار آوردن و دراز و نشست میتوان اندامی ایده آل داشت؟
آیا با ورزش در یک باشگاه ورزشی و صرف ساعتها از وقت خود میتوان تناسب اندام داشت؟


فقط با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme میتوان تمام این عوامل تناسب اندام را باهم داشت.
با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme می توانید جذابیت و هیکل عضلانی داشته باشید.
این دستگاه اختراع انجمن ورزش و تجهیزات تناسب اندام ترکیه است.

 فقط با این دستگاه میتوان به راحتی و بدون بازگشت و با صرف زمانی اندک و بدون هزینه های گزاف اندامی ایده آل داشت.با صرف ۵ دقیقه زمان در روز و با دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم میتوانید با سهولت و تلاش کمتر تناسب اندام داشته باشید.

revoflex xtreme 03 فروش دستگاه کششی تن تاک

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک

با ریووفلکس اکستریم بسیار ساده تر و سرگرم کننده تر میتوانید تمرین کنید و این دستگاه به شما انتخاب های بیشتری میدهد بنابراین شما میتوانید به نتایج دلخواه دست یابید.
دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم وسیله ای ورزشی است که جهت شکل دادن عضلات شکم به شما کمک کرده تا شکمی صاف،ماهیچه ای و جذاب را راحت تر و سریع تراز دیگر وسایل ورزشی موجود در بازار داشته باشید.عضلات پا ,فیله کمر, زیر بغل و سرشانه های خود را در خانه مانند یک ورزشکار و بدنساز حرفه ای پرورش دهید.
revoflex xtreme 04 فروش دستگاه کششی تن تاک

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک

این دستگاه به قسمت های زیر فشار وارد میکند تا چربی و کالری بسوزانید:
پهلوها ، شکم ، ران ، عضلات بالای شکم ، پشت کمر و کتف ها ، بازوها ، سرشانه ، عضلات سینه ، پشت بازو و تقریبا تمام عضلات و ماهیچه های بدن

 
revoflex xtreme 05 فروش دستگاه کششی تن تاک

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک

بیش از ۴۰ حرکت ورزشی با ریووفلکس اکستریم را تجربه کنید

revoflex xtreme 06 فروش دستگاه کششی تن تاک

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۷۷,۰۰۰ تومان

pay فروش دستگاه کششی تن تاک

pay فروش دستگاه کششی تن تاک روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه بالا کلیک کنید.

charkheh فروش دستگاه کششی تن تاک

فال و تماشا بازدید : 255 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 244 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 323 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک ارکید
ادکلن مردانه تام فورد بلک ارکید (Tom ford Black Orchid) فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن

ادکلن مردانه تام فورد بلک ارکید (Tom ford Black Orchid) فروشگاه اینترنتی

 

پیشنهاد ویژه

عطر مردانه تام فورد-بلک ارکید(Tom Ford - Black Orchid)

 

ادکلن مردانه تام فورد بلک (Tom ford Black Orchid)

 

ادکلن مردانه تام فورد بلک (Tom Ford Black Orchid)


پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Tom Ford

رایحه ای که به یاد همگان می ماند ...

هدیه ای بی نظیر برای کسی که دوستش دارید

 

خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک


روش خريد: براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36000 تومان

خرید پستی این محصولخرید پستی این محصول

برای خرید عمده این محصول با این شماره تماس بگیرید

09173098944

 

فال و تماشا بازدید : 180 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 236 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 192 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 276 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)
فال و تماشا بازدید : 256 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 

وقایع پیش رویتان در روز دوشنبه 7 بهمن ماه 1392 قبل از وقوع آگاه شوید.

 

فال روز | فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 92

فال روز دوشنبه 7 بهمن 92

فال روز دوشنبه 7 بهمن 92

فال و طالع بینی روز دو شنبه 7 بهمن 1392

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 92

فال روز | فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 1392

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرم دهنده سینه ایربرا ( arie bra )


\"\"

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط 38800 تومان

\"http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg\"

سایز بندی:

 

S-M: 60-70

 

M-L:70-80

 

L-XL:80-90

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

فروردین:

 حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.


اردیبهشت:

بازی کردن نقش یک گزارشگر تبلیغاتی کاری نیست که شما به عنوان کاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این کار ندارید. این کار یک شغل جدی است و شما برای این کار باید به همه اتفاقاتی که قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌که شما زیاد به خودتان سخت نگیرید کارتان استمرار نخواهد داشت.


خرداد:

 طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.


تیر:

 حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

مرداد:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.


شهریور:

 شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید. اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شال جادویی magic scarf


\"خرید

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 27600 تومان

\"\"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 \"\"

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

  فقط 15500 تومان

\"\"

قیمت : 15500 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مهر:

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.


آبان:

شما اصلاً قصد ندارید که احساسات خود را تغییر دهید، اما کاملاً نسبت به حرفهایی که می‌زنید و نسبت به عواطفی که دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است که به جای صحبت کردن در مورد عملکردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نکنید شما مسئول عکس‌العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.


آذر:

 شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.


دی:

یک دوست، شریک و یا همکار می‌تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، وقتی که او چنین کاری انجام می‌دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می‌شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می‌خواهند که آزاد باشند- و همین موضوع می‌تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی و پشتیبانتان را از خود دور می‌کنید.


بهمن:

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای اینکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حیققت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.


اسفند:

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس


\"ست

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 15500 تومان

\"\"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گرد آورنده : سایت تفریحی و سرگرمی میشولک


فال روزانه دوشنبه 92/11/07,فال امروز 92/11/07,فال دوشنبه 92/11/07,فال روزانه 7 بهمن 92,فال روز هفتم بهمن 92,فال روزانه,فال امروز دوشنبه هفتم,فال 7بهمن 92,فال دوشنبه 7 بهمن,فال و طالع بینی روز دو شنبه 7 بهمن 1392,طالع بینی 92/11/7,طالع بینی دوشنبه 7بهمن,طالع دوشنبه 7 بهمن 1392,فال بهمن,دوشنبه هفتم بهمن,

فال و تماشا بازدید : 268 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

فال روزانه | فال روز جمعه 27 دی 1392

فال روز 92/10/27 - فال روزانه جمعه 27 دی 1392

فال و طالع بینی روزانه جمعه 27 دی ماه ۱۳۹۲

فال و طالع بینی روز جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ – فال ۱۷ ژانویه

فال روز 92/10/27 - فال روزانه جمعه 27 دی 1392

فال روزانه | فال روز جمعه 27 دی 1392

فال روزانه جمعه 27 دی 1392

فال روزانه جمعه 27 دی 1392

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرم دهنده سینه ایربرا ( arie bra )


 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط 38800 تومان

http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg

  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متولد فروردین : شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

 

متولد اردیبهشت : ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

 

متولد خرداد : شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

متولد تیر : به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

متولد مرداد : شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.
 

متولد شهریور : بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ست کامل مانیکور و پدیکور سالن شیپر

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت ست مانیکور و پدیکور سالن شیپر اصل : فقط 15500 تومان بصورت واردات مستقیم

قیمت : 15500 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس


ست کامل طراحی ناخن

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 


قیمت : 15500 تومان

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
متولد مهر : هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

متولد آبان : ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

متولد آذر : شما در حال حاضر می‌توانید بین فعالیت‌های حرفه‌ای خود و تلاش‌هایی كه برای رسیدن به اهدافتان بر خود متحمل كرده‌اید تعادلی منطقی برقرار كنید. اما باید حواستان به حرف‌هایی كه می‌زنید باشد، برای اینكه امكان دارد سخنان شما به درستی منظورتان را نرساند. به جای اعتماد به نفس بیش از اندازه روش خود را ملایم تر كنید، وگرنه ممكن است دیگران جسارت شما را با خود بزرگ بینی اشتباه بگیرند.

متولد دی : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد بهمن : امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم كنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینكه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این كار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول كنید و این موضوع در حین تفریح كردن امنیت شما را تضمین می‌كند.
 

متولد اسفند : شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

رنگ موی موقت هات هیوز اصل

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت رنگ موی موقت هات هیوز اصل : فقط 26900 تومان بصورت واردات مستقیم

قیمت : 26900 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فال و تماشا بازدید : 189 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

پایان غافلگیرانه سریال آوای باران + تصاویر

پایان غافلگیرانه سریال آوای باران + تصاویر

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساعت مچی طرح Rolex رولکس

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36500 تومان

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

پایان غافلگیرانه سریال آوای باران + تصاویر

 

پایان غافلگیرانه سریال آوای باران + تصاویر

نویسنده سریال آوای باران ضمن اشاره به بازی تاثیرگذار الهام چرخنده در نقش زیور از پایان متفاوت این سریال نسبت به سریال های زمانه و دلنوازان خبر داد.

 

سعید جلالی در عین حال به پرسش‌هایی درباره‌ی تاثیرگذاری «آوای باران» بر فرهنگ مردم، ضعف‌های این مجموعه و خط قرمزهایی که در این سریال با آن روبه‌رو بودند پاسخ گفت و این نکته را یادآور شد که متاسفانه بخشی از واقعیت‌های کودکان کار، قابل پرداختن در تلویزیون نیست.

تکدی‌گری؛ ایده شروع «آوای باران»
نویسنده‌ی «آوای باران» گفت: پرداختن به بچه‌های کار و تکدی‌گری، ایده‌ی شروع «آوای باران» بود اما هر سوژه‌ای به خودی خود قابلیت پرداختن و قصه‌پردازی ندارد. شما دیده‌اید یکسری کارهایی که به بچه‌های کار و بچه‌های خیابان پرداخته‌اند اما هیچ‌کدام دیده نشده‌اند و یا مردم آن‌ها را حس نکرده‌اند؛ در حالی که آنچه لازمه‌ی این هست که مردم قصه را حس کنند و همراه آن بیایند، حضور قصه‌ها در کنار یک قصه ملودرام اجتماعی خوب و تأثیرگذار است.
 

شکیب در سریال آوای باران


سعید جلالی در عین حال گفت: ما باید قصه تکدی‌گری و بچه‌های کار را در «آوای باران» در دل یک ملودرام اجتماعی، در دو قصه موازی می‌گنجاندیم تا مردم هم قصه اجتماعی ما را ببینند و هم با شخصیت‌ها و کاراکترهای آن همذات‌پنداری کنند. هم قصه دختری را ببینند که پدرش از او دور افتاده است و در کنار آن با یک پدیده‌ای مواجه می‌شوند که با کاراکتر همذات‌پنداری می‌کند به دلیل آنکه در موقعیت و شرایط کودکان کار و خیابانی قرار گرفته است. مخاطبان چنین موقعیت‌هایی همراهی می‌کنند.

«آوای باران» پایان غافلگیرانه‌ دارد
او اشاره کرد: در حال حاضر خیلی‌ها معتقدند می‌توان انتهای سریال «آوای باران» را حدس زد اما من به جرأت به شما می‌گویم این سریال را نمی‌توان حدس زد. این کار پایانی کاملا متفاوت نسبت به سریال‌های قبلی‌اش دارد و اگر دقت کرده باشید سریال «زمانه» و یا «دلنوازان» پایان‌بندی‌های مشخص داشتند، اما «آوای باران» پایانی کاملا متفاوت از سریال‌های قبلی دارد. برای پایان این مجموعه نیز وقت زیادی گذاشته‌ایم و سعی کرده‌ایم به یک نتیجه‌گیری قابل باورپذیر و در عین حال دلچسب برای مردم ایران برسیم.

سیاوش خیرابی و محمدرضا پگاه در سریال آوای باران


جلالی با اشاره به اینکه بیننده ایرانی پایان تلخ را اصلا دوست ندارد، تصریح کرد: مخاطب، پایان خیلی شیرین را هم دوست ندارد. از طرفی پایانی که انتها هم نداشته باشد را دوست ندارد. بیننده دوست دارد در پایان سریال نتیجه ببیند. اگر این‌گونه نباشد تمام زحماتی که در طول سریال کشیده می‌شود به فنا می‌رود در نتیجه یک نتیجه‌گیری مثبت از قصه می‌کنیم در عین حال که پایان این سریال غافلگیرکننده است.

در مورد «آوای باران» بی‌انصافی می‌شود
این نویسنده درخصوص برخی نقدها درخصوص این سریال مبنی بر ناسزا گفتن و فحش از زبان کاراکترها، اظهار کرد: درست است در این مجموعه تندصحبتی می‌شود، اما هیچ‌گاه بددهنی به معنای فحش نیست. اگر قشر گداها در سر چهارراه‌ها را ببینید، متوجه می‌شوید که چطور با هم صحبت می‌کنند و با چه الفاظی همدیگر را صدا می‌زنند. ما که نمی‌توانیم از این الفاظ استفاده کنیم. اما اگر قرار نبود لحن تندی به آن‌ها بدهیم و بی‌ادب نباشند اولین سوالی که همین منتقدان می‌پرسیدند این بود که این سریال اصلا شبیه به جامعه نیست. ما سعی کرده‌ایم شبیه به جامعه و واقعیت پیش برویم، اگر غیر از این بود مردم با این سریال ارتباط نمی‌گرفتند.
 

الام چرخنده و سام درخشانی در سریال آوای باران


بازی الهام چرخنده تأثیرگذار بود
جلالی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به چینش بازیگران این مجموعه اشاره کرد که رضایت‌بخش بوده است و توضیح داد:‌ اتفاقی که در این کار افتاد حضور الهام چرخنده در این مجموعه بود. حضور این بازیگر به دلیل قابلیت‌های بازیگری‌اش بود که از قبل می‌شناختیم و خیلی آگاهانه او را انتخاب کردیم. او از پس نقشش خیلی خوب برآمد و شاید یکی از بخش‌های گیرایی قصه ما و جذب مخاطب غیر از قصه، بازی الهام چرخنده بود که تأثیرگذار بود. در کنار آن سام درخشانی پارتنر خوبی شد و او نیز ایفای نقش متفاوتی نسبت به کاراکترهای قبلی‌اش داشت.
 

ریسک انتخاب بازیگران بسیار بالا بود
نویسنده «آوای باران»‌ در این مجموعه از ریسک انتخاب بازیگران گفت که بسیار بالا بود و توضیح داد: این ریسک به این علت بود که قصه ما در دو مقطع تاریخی پیش می‌رفت. جلالی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به بخشی از ضعف‌هایی که در این مجموعه وجود داشته است اشاره کرد و گفت: درست است منکر ضعف‌های «آوای باران» نیستیم. در طراحی صحنه، گریم و بخش‌هایی از تصاویر در فصل اول نیز ضعف‌هایی وجود داشت اما کلیت کار خوب بود.
 

آزاده زارعی در سریال آوای باران


این نویسنده درخصوص انتخاب بازیگران جوان برای مجموعه «آوای باران»، توضیح داد:‌ در انتخاب این بازیگران ریسک بزرگی داشتیم به جهت اینکه 80 درصد از آن‌ها اولین کارهایشان را تجربه می‌کردند. حتی آزاده زارع که در نقش باران هنرنمایی می‌کند، تجربه زیادی در تلویزیون و سینما نداشت اما با وجود اینکه نقش‌های آن‌ها بسیار پیچیده بود، به خوبی توانستند بیننده را با خودشان همراه کنند و در نتیجه می‌توان گفت کلیت انتخاب بازیگران خوب بوده است اما می‌توانست بهتر از این هم باشد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


فرم دهنده سينه ايربرا ( arie bra )

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت :فقط  38800 تومان

http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg

 

سایز بندی:

S-M: 60-70

M-L:70-80

L-XL:80-90

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«آوای باران» چه خط قرمزی داشت؟
او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فیلم‌نامه این سریال با خط قرمز مواجه شد به دلیل اینکه به کودکان کار می‌پردازد؟ گفت: به جرأت می‌گویم در این چند سالی که کار می‌کنم، «آوای باران» اولین فیلمنامه‌ای بود که ما در آن هیچ خط قرمزی نداشتیم یعنی اساسا تلویزیون و به ویژه مدیر شبکه سه سیما، همکاری‌های لازم را با ما داشته‌اند. هیچ دخل و تصرفی بر روی فیلمنامه صورت نگرفت و هیچ اذیتی نشدیم با وجود اینکه بخش‌هایی از این سریال کاملا خط قرمز بود.
 

بازیگران سریال آوای باران


نویسنده «آوای باران» افزود: خوشحال هستم که تلویزیون در پرداختن به بچه‌های کار به ما اعتماد کرد و نتیجه اعتمادش را در آمار بالای بیننده می‌توان دانست. از طرفی به دلیل اینکه شاخ و برگ این سریال را نزدند و به کار کمک کردند باعث شد که بیننده‌ی خود را داشته باشد و مردم پس از مدت‌ها پای تلویزیون بنشینند و کار خودمان را ببینند. از این بابت خوشحالیم که خط قرمزی نبود و ما خیلی راحت کارمان را انجام دادیم.

مگر انگ هندی‌ بودن بد است؟
نویسنده سریال «آوای باران» درخصوص خط قصه این سریال که برخی منتقدان آن را مشابه فیلم‌های هندی دانسته‌اند، اظهار کرد:‌ آیا پرداختن به قصه‌های هندی بد است. اگر بد است و سینمای هند و سینمای ضعیفی است پس چرا در تمام دنیا فیلم‌هایشان را می‌فروشند. حتی کشوری مثل آلمان تلویزیونی اختصاصی مربوط به سینمای هند دارد. سوال اینجاست چرا اینقدر سینمای هند پویاست و سالی چندین هزار فیلم می‌سازد و همه فیلم‌هایشان هم می‌فروشد؟ بنابراین این انگ، شبیه آن است که یک زمانی می‌گفتند فلان فیلم، «فیلم فارسی» است. حال این سینمای هند هم انگ جدیدی است که منتقدان می‌زنند در حالی که اطلاعاتی درخصوص سینمای دنیا ندارند و فقط یک چیزی را به عنوان تقلید یاد گرفتند و تکرار می‌کنند.

بازیگران سریال آوای باران



حرف پایانی نویسنده «آوای باران»
سعید جلالی درخصوص تیپ قصه «آوای باران» به یک نکته‌ اشاره کرد و گفت: اگر ما تیپ قصه‌هایی مثل «آوای باران» را در نظر بگیریم خیلی از قصه‌های کلاسیک و معتبر دنیا از جمله چارلز دیکنز، بینوایان، سیندرلا، آرزوهای بزرگ و اولیور تویست و ... همه قصه هندی می‌شوند. در حالی که قصه «آوای باران» نیز حول این ماجراها ساخته شد. کسانی که انگ فیلم هندی را می‌زنند بهتر است یک بار آثار ادبی دنیا را بخوانند و آن موقع متوجه می‌شوند که ادبیات نمایشی دنیا همه شبیه به هم است. با این تفاوت که یکی را در سینمای هند می‌سازند، یکی را در هالیوود و دیگری را هم در ایران. اما مهم، درست حرف زدن است و نوشتن قصه‌ای که مخاطب را پای تلویزیون بنشاند و آن را با قصه همراهی کند.

منبع : ایسنا /ک

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساعت مچی طرح Rolex رولکس

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36500 تومان

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب...
فال و تماشا بازدید : 253 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان گچ رنگ موی موقت هات هیوز
 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت گچ رنگ موی موقت هات هیوز اصل : فقط 32000 تومان

قیمت : 32000 تومان

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین: اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد. هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. به خاطر چیزهایی که ندارید شکایت نکنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی که دارید شکرگذار باشید.

اردیبهشت: توجه کردن به موضوعات عملی در روزی که در آن قرار دارید باعث می‌شود که احساس بهتری داشته باشید، اما اگر شما کارهایی را انجام دهید که به آنها نیاز دارید موضوعی هست که شما را به دردسر می‌اندازد. شاید یک مسأله احساسی غیر قابل حل در حالیکه در مورد صلاحیتهایتان شما را به شک می‌اندازد، احساس رضایت شما را از بین ببرد. تلاش مضاعف برای انجام دادن کارهایی که فکر می‌کنید مهم‌ترین کارها هستند قضاوتها را به سود شما منحرف خواهد کرد.

خرداد: اگر امروز شما سعی کنید که خودتان باشید توانائیتان بیشتر خواهد شد. اگرچه شما ترجیح می‌دهید که با دیگران رفتار متقابل داشته باشید، گاهی اوقات شما نیاز دارید که با حذف کردن اختلافات پر سر و صدا دوباره انرژی‌تان را ذخیره کنید. اگرچه شاید این موضوع برایتان ناراحت کننده باشد، اما دکتر نیز به شما سفارش می‌کند که کمی هم به جاهای خلوت‌تر بروید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید ارزان ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس

 

http://www.bia2agahi.ir/upload/Salon-00.gif

 

 حتی می توانید طرح ها را بر روی

 ناخن های مصنوعی هم بزنید.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ... ! 

ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل 

قیمت : 15500 تومان

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

تیر: اگر دوستان شما کارهایی را انجام می‌دهند که شما از آنها انتظار ندارید شگفت زده نشوید. اینکه آنها بتوانند نقطه ضعف شما را به دست آورند شما را به دردسر خواهد انداخت، اما اگر شما قبول کنید که دوستانتان طرف شما هستند این موضوع عکس العمل منفی شما را تغییر خواهد داد. به این موضوع به عنوان یک فرصت بنگرید که شما را به آنچه که دوست دارید نزدیکتر می‌کند.

مرداد: دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

شهریور: بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان کیف پول و انواع کارت هوشمند آلوما والت

 

کیف آلوما والت aluma wallet

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : 17500 تومان

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مهر: امروز در حالیکه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حرکت مؤثر شما به سمت تجربه کردن زیبایی می‌تواند شما را به کار کردن در بیرون از خانه ترغیب کند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا کرده و یا موزیک گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن کارهایی که مهارتهای مخصوصتان را به کار می‌گیرند تمرکز کنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

آبان: امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید. یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

آذر: رفتارهای عجیب و غریب خود شما می‌تواند بیشتر از رفتر بی‌ثبات یک فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است که افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است که با وجود این تغییر  وادار کردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می‌تواند کار سختی است. صبر کردن برای شما بهتر از کشمکش داشتن است.

دی: اگر شما از پس وظایف کاری و مسئولیتهایتان در داخل خانه به خوبی بربیایید، می‌توانید زمانی را کاملاً به استراحت و شارژ کردن باتری‌هایتان اختصاص دهید. با علاقه انجام دادن کارها می‌تواند برای شما احساس رضایت کامل به وجود آورد. اما شما امروز نسبت به همیشه ناآرامتر هستید و نیز می‌توانید چند پروژه جدید را بدون اینکه نگران این باشید که آیا آنها را تمام می‌کنید یا نه، شروع کنید.

بهمن: اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

اسفند: وقتی که زبان شما در بیان کردن احساسات درونی‌تان ناتوان می‌شود، برقراری ارتباط برایتان مشکل می‌شود. اکنون با وجود این، کلمه‌های صحیح در مواقع بحرانی به یاریتان می‌آیند و شما را مطمئن می‌کنند که به هدفتان خواهید رسید. حرفهایی را که می‌خواهید بزنید تا جایی که می‌توانید خلاصه کنید، سپس به دیگران اجازه پاسخ دادن بدهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید بیگودی جادویی فر کننده سریع مو 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت :فقط  12900تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
فال و تماشا بازدید : 166 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

طالع بینی و فال روز سه شنبه 9 مهرماه 92

فال روزانه سه شنبه 9 مهرماه 1392

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


سوبارو

 

رفع سفیدی مو , شامپو رنگ مو , درمان ریزش مو

 

شامپو سوبارو 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  31000تومان

خرید پستی ساعت دیزل با حافظه داخلی

قیمت شامپو سوبارو اصل: تنها 31000  تومان

تعداد : دو عدد در بسته بندی اصلی

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروردین: خلاقیت و استعدادهایتان را پنهان نکنید در این روز در پنجمین خانه که با خودجوش و فعال بودن شما ارتباط دارد کسوف دیده می شود پس باید پر انرژی و شاداب به پیش بروید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

 

 

اردیبهشت: درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

 

 

خرداد: اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان ساعت دستبندی انگشتردار طرح هزار نگین

http://www.bia2agahi.ir/upload/dast-04.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل 

قیمت : 26000 تومان

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تیر: امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

 

 

مرداد: امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

 

 

شهریور: امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان کیف پول و انواع کارت هوشمند آلوما والت

 

کیف آلوما والت aluma wallet

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل  

قیمت : 17500 تومان

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مهر: امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.

 .

 

آبان: امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

 

 

آذر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان گچ رنگ موی موقت هات هیوز
 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت گچ رنگ موی موقت هات هیوز اصل : فقط 32000 تومان

قیمت : 32000 تومان

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دی: در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

 0

 

بهمن: امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.

 

 

اسفند: امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. اگر در رژیم غذایی و تمرینات ورزشی خود تغییر ایجاد کنید می تواند از بروز بیماری ها دپیشگیری  کرده و سلامتی بدن تان را تضمن کنید و زندگی سالمی داشته باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


سوبارو

 

رفع سفیدی مو , شامپو رنگ مو , درمان ریزش مو

 

شامپو سوبارو 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  31000تومان

خرید پستی ساعت دیزل با حافظه داخلی

قیمت شامپو سوبارو اصل: تنها 31000  تومان

تعداد : دو عدد در بسته بندی اصلی

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب

موضوع : | بازدید : 0 | برچسب ها : فال 9 مهر، فال 9 مهر ماه ۹2، فال 9 مهر ۹2، فال روز، فال روز 3شنبه 9 مهر ماه 92، فال روز 3شنبه 9 مهرماه 92، فال روز 9 مهر 92، فال روز 9 مهرماه 92، فال روز دو


ادامه مطلب

موضوع : فال روزانه, | بازدید : 0 | برچسب ها : فال 9 مهر، فال 9 مهر ماه ۹2، فال 9 مهر ۹2، فال روز، فال روز 3شنبه 9 مهر ماه 92، فال روز 3شنبه 9 مهرماه 92، فال روز 9 مهر 92، فال روز 9 مهرماه 92، فال روز دو





نوع مطلب : فال و طالع بینی روزانه، 
برچسب ها : فال 9 مهر، فال 9 مهر ماه ۹2، فال 9 مهر ۹2، فال روز، فال روز 3شنبه 9 مهر ماه 92، فال روز 3شنبه 9 مهرماه 92، فال روز 9 مهر 92، فال روز 9 مهرماه 92، فال روز دو،
لینک های مرتبط :

فال و تماشا بازدید : 257 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور ماه 1392

فال و طالع بینی روزانه چهارشنبه 27 شهریور 92

فال روزانه 1392/06/27 - فال چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۲

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 27 شهریور 92

فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور 1392

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان ساعت دستبندی انگشتردار طرح هزار نگین

http://www.bia2agahi.ir/upload/dast-04.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 26000 تومان

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

فروردین: امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما برایتان روز سختی را به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود شما نسبت به همیشه دمدمی‌ مزاج تر بشوید. ممکن است یک نفر کاری انجام دهد که باعث ایجاد عکس العمل سریع در شما بشود. حتی مواقعی که احساس می‌کنید اوضاع روبراه است، باز هم امکان عصبانی شدن وجود دارد. خود را سبک کردن و عصبانیت خود را بیرون ریختن چیز خوبی است، اما بدین وسیله نمی‌توانید بفهمید که دور و برتان چه می‌گذرد.

 

اردیبهشت: شما امروز به جای اینکه برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تر کار کنید دوست دارید بیشتر از نتیجه کار خود لذت ببرید. شما یک تصور معنوی از اهداف خود در ذهنتان ترسیم کرده اید، ولی امکان دارد نتوانید حالا بهش برسید. شما نباید برای شناختن رویاهای خود خیلی به خودتان فشار بیاورید، وگرنه ممکن است آنها را از دست بدهید. جالب این جاست که اگر همه چیز را راحت گرفته و به خدا بسپارید، رویاهایتان خیلی زودتر اتفاق می‌افتند.

 

خرداد: در حالیکه سیاره عطارد یعنی سیاره فرمانروای شما از سوی نپتون جادویی کمک‌هایی معنوی دریافت می‌کند، شما نیز غرق در افکار خلاقانه خود شده اید. اما دلیل این رویا پردازی های شما این نیست که فکر می‌کنید آنها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. شما باید حالا خیلی حواس خود را جمع کنید؛ به خاطر اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند سبب شود وقت خیلی زیادی را تلف کنید و برای اهدافی که هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمی‌شوند بی خودی تلاش کنید.

 

تیر: در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

 

مرداد: امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان کنید، چرا که قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می‌کنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممکن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. از برنامه ای که فکر می‌کنید درست نیست پیروی نکنید و با شخصی که به پایان کارش فکر نمی‌کند کار نکنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.

 

شهریور: شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی‌فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان ساعت مچی اسپورت طرح Rolex رولکس

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36500 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان ادکلن زنانه وی آی پی 212 VIP

 خرید پستی ادکلن زنانه 212 وی آی پی VIP

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 32000 تومان

http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مهر: امروز هرچقدر که سعی کنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. حتی اگر فکر می‌کنید که منطق و قانونتان جواب نمی‌دهد، ولی باز هم چیزهایی که می‌خواهید را در ذهنتان مجسم کرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با این کار اتفاقاتی خواهد افتاد که حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد

 

آبان: درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

 

آذر: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

 

دی: شما قادر هستید در مورد مشکلی که در محل کار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی‌خواهید خودتان را ملزم به یکی از آن دو بکنید. خوشبختانه شما می‌توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بکشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که مجبور می‌شوید فوری عکس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن بهتان کمک می‌کند از شکست‌های غیر منتظره دور بمانید.

 

بهمن: داشتن نقطه نظرات جنجالی یک چیز است، توجیه کردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراکه وقتی نتایجی که بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌کنید. اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع کنید؛ دلیل ندارد که مخالفت‌های خود را گسترش داده و به کشمکش و ناسازگاری تبدیل کنید.

 
اسفند: شما امروز خیلی خوب می‌توانید داستان سر هم کنید و این داستان هرچقدر غیر واقعی‌تر باشد بهتر است!! نپتون سیاره بخت شما با عطارد پرچونه دریک مسیر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به نحو مؤثری از فن بیان قوی خود برای توضیح دادن افکار خود استفاده کنید، حتی اگر این افکار غیر قابل شرح باشند! اما یادتان باشد دو صد گفته چون نیم کردار نیست؛ بنابراین از انجام دادن هر نوع فعالیتی که شما را از داستانتان دور می‌کند اجتناب کنید.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان کیف پول و انواع کارت هوشمند آلوما والت

 

 

کیف آلوما والت aluma wallet

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 17500 تومان

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


برچسب‌ها: فال چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۲, فال روزانه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۲, فال 4 شنبه 27 شهریور ماه 1392, کیف پول و انواع کارت آلوما والت, خرید ساعت دستبندی انگشتردار طرح هزار نگین
فال و تماشا بازدید : 280 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

فال امروز 26 شهریور روز سه شنبه 1392

فال روز سه شنبه 26 شهریور ماه 1392

فال روز سه شنبه 26 شهریور ماه 1392

فال روز سه شنبه 26 شهریور 1392 - 92/06/26 طالع بینی

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور 92

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساعت دستبندی انگشتردار طرح هزار نگین

http://www.bia2agahi.ir/upload/dast-04.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 26000 تومان

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متولد فروردین : دوران معصومیت و بی‌گناهی به سر رسیده است. با وجود اینکه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می‌دانید که تغییری بزرگ در کارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی‌دانید که این تغییرات واقعاً شما را به کدام سمت می‌برند. از سهیم کردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فکر کردن به این موضوع هم شما را می‌ترساند. ممکن است یک یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده‌ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.


متولد اردیبهشت : شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید ، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.

متولد خرداد : شما در جهان در حال پیش‌روی کردن می‌باشید ولی نمی‌توانید هرکاری را که امروز شروع کرده‌اید را تمام کنید. اگرچه شما نسبت به قبل بهتر عمل می‌کنید، ولی راحتی و آسایشتان در حال کمرنگ شدن است. شاید گفتن این حرف راحت باشد، پس اگر می‌خواهید آدرنالین استفاده کنید تا شما را برانگیزاند، درحقیقت باید نسبت به قبل بیشتر سازنده باشید.

متولد تیر : سیاره اورانوس با اختلاف سطح بالا در حالی که شما را به مسیری بی هدف و بی نظم می کشاند با ونوس ستاره بخت شما درگیر می شود. هنگامی که آرزوهای شما بی اساسی اطلاعاتتان را شنان می دهند، راهبردهای عاقلانه شما نسبت به زندگی به راحتی فراموش می شوند. به خاطر داشته باشید که به واقعیت تبدیل کردن خیالاتتان اکنون برای شما از مسائل دیگر مهم تر نیست. همچنین این موضوع در مورد آزاد گذاشتن بیش از حد تخیلتان نیز صدق می کند.

متولد مرداد : ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

متولد شهریور : شما می‌توانید امروز بسیار متفکر باشید و الان کار زیادی در این رابطه نمی‌توانید انجام دهید غیر از این که با یکی از نزدیک ترین دوستان تان در این رابطه بحث کنید. ممکن است کشف کنید که نیاز دارید تا به احساس ناخوشایندی که بواسطه ترس از تغییر بوجود آورده‌اید غلبه کنید. خوشبختانه می‌توانید یکباره یخ فاصله را بشکنید و داستان تان را با دیگری تقسیم کنید؛ دیگران باید بتوانند که در تجربه شما سهیم باشند. زمانیکه گفتگوی شما در جریان است از این مطمئن شوید که یک بازخورد معقول دریافت خواهید کرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساعت مچی اسپورت طرح Rolex رولکس

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36500 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان ادکلن زنانه وی آی پی 212 VIP

 

 خرید پستی ادکلن زنانه 212 وی آی پی VIP

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 32000 تومان

http://forushebartar.com/mahsulat/pay.jpg

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


متولد مهر : شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

متولد آبان : جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

متولد آذر : امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

متولد دی : شما مدام در فکر تعالی نقشه‌ها و زندگی‌تان هستید.این افکار بسیار خوب و عالی هستند اما به خاطر داشته باشید که شما به هر قیمتی نباید راضی به تعالی خود باشید زیرا ممکن است افراد دیگر را با این کارهایتان از بین ببرید.اما اگر فعالیت و کارهای که انجام می‌دهید مثبت باشند به سادگی می‌توانید پیش رفت کنید.در این اواخر کمی نگرانی‌هایتان زیاد شده است بهتر است این نگرانی‌ها را از خودتان دور کنید زیرا قدرت تصمیم گیری صحیح را از شما می‌گیرند.تنها یک بار به این نگرانی‌ها فکر کنید و بعد انها را رها سازید.

متولد بهمن : امروز ماه کاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید که یک خاطره عشقی قدیمی که از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور کنید که تمام پیش آمدهایی که جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنکه به حوادثی که در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

متولد اسفند : شما ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ارزان کیف پول و انواع کارت هوشمند آلوما والت

 

 

کیف آلوما والت aluma wallet

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 17500 تومان

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


برچسب‌ها: فال 26 شهریور 1392, فال امروز 26 شهریور 92, فال بیست و ششم شهریور 92, فال سه شنبه 26 شهریور 92, فال روزانه 26 شهریور 92
ادامه مطلب
فال و تماشا بازدید : 241 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روزانه دوشنبه 11 شهریور 1392

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیزر پوینتر سبز فوق العاده قوی

 

http://forushebartar.com/mahsulat/laser1.gif

 

 

http://forushebartar.com/mahsulat/laser2.jpg

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


قیمت:38500 تومان


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متولد فروردین : شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

متولد اردیبهشت : شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

متولد خرداد : یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

متولد تیر : شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

متولد مرداد : ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

متولد شهریور : شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید پستی دستگاه دوخت پلاست خانگی

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

قیمت: 9800 تومان

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید پستی پد ضد عرق مای درای

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

قیمت: 17200 تومان

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متولد مهر : الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

متولد آبان : بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

متولد آذر : شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

متولد دی : باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

متولد بهمن : به تازگی مسائل جدیدی وارد زندگی شما شده است که شما را به شدت نگران کرده اند اما نگران نباشید زیرا غافلگیری‌های شیرینی را سرنوشت برای شما رغم زده است تا به تمایلات درونی خود نائل شوید.شما دلتان می‌خواهد از صحنه زندگی تان دور شوید و دیگر مسئولیتی را در قبال کسی نداشته باشید اما لازم است بدانید که همین مسئولیت‌ها باعث شده اند که شما انگیره‌ای برای ادامه زندگی تان داشته باشید و گرنه که شما خیلی وقت پیش از زندگی باز مانده بودید.این مسائل براستی مسائل جزیی هستند زیرا تمام افراد نیز مانند شما دارای مشکل هستند و شما تنها شخصی نیستید که این مشکلات را تجربه می‌کنید.

متولد اسفند : شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروش ساعت مچی اسپورت طرح Rolex رولکس

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

قیمت : 36500 تومان

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

برچسب‌ها: فال 11 شهریور 1392, فال دوشنبه 11 شهریور 92, فال امروز 11 شهریور 92, فال یازدهم شهریور 92, فال روزانه 11 شهریور 92
ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها : خرید لیزر پوینتر سبز قوی و ارزان، فروش ساعت مچی اسپورت طرح Rolex رولکس، خرید پستی پد ضد عرق مای درای، خرید پستی دستگاه دوخت پلاست خانگی، فال 11 شهریور 1392، فال دوشنبه 11 شهریور 92، فال امروز 11 شهریور 92، فال یازدهم شهریور 92، فال روزانه 11 شهریور،

درباره : فال روزانه ,

فال و تماشا بازدید : 721 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

فروش پستی Mp3 Player بیسیم | خرید ارزان ام پی تری پلیر بیسیم اصل

سفارش Mp3 Player بیسیم | خرید اینترنتی ارزان ام پی تری پلیر اصل

خرید Mp3 Player بیسیم هولوگرام دار اصل

 

Mp3 Player بیسیم هولوگرام دار اصلی

 

 

http://forushebartar.com/mahsulat/bisimm.gif

 

 

 

http://forushebartar.com/mahsulat/bisim1.jpg

 

قیمت:23500 تومان

 

آیا از پلیرها دست وپا گیر و هدستهای معمولی خسته شده اید؟


آیا به یک MP3 PLAYER کم وزن و با کیفیت نیاز دارید؟


آیا دوست دارید بدون دردسر وبا وسیله ای کم حجم وبا کیفیت موزیکهای مورد

 

علاقتان را گوش کنید؟؟


هدست MP3 همه این امکانات را برای شما فراهم کرده است.


بهترین کیفیت موجود در بازار با قیمت استثنایی

 

بسیار سبک و کم حجم


http://forushebartar.com/mahsulat/bisim5.jpg

 

قیمت:23500 تومان

 

 

مخصوص ورزشکاران


با کیفیت فوق العاده

 

هدستی متفاوت از انچه دیده اید

 

بهترین هدیه برای دوستانتان

 

http://forushebartar.com/mahsulat/bisim2.jpg

 

قیمت:23500 تومان

 


سبک ترین ام پی تری پلیر دنیا با وزن 20 گرم!!


پرفروش ترین محصول الكترونیكی سال 2012 در امریكا و اروپا


با سیم های دست وپا گیر خداحافظی کنید


وسیله ای فوق العاده پر طرفدار

 

با کمترین هزینه و بهترین کیفیت


 

http://forushebartar.com/mahsulat/bisim4.jpg

 

قیمت:23500 تومان

 


پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی 


باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی


شارژ بوسیله پورت کامپیوتر


  5.5 ساعت موسیقی با هر بار شارژ

 

ارزان تر از همه جا  کافیست مقایسه کنید

 

http://forushebartar.com/mahsulat/bisimm5.gifhttp://forushebartar.com/mahsulat/bisimm5.gif



how to buy

 

قیمت:23500 تومان


برچسب‌ها: خرید پستی Mp3 Player بیسیم, خرید اینترنتی mp3 player ارزان قیمت بیسیم, خرید ام پی تری پلیر بیسیم, فروش پستی ام پی تری پلیر بدون سیم, خرید ارزان ام پی تری پلیر بیسیم اصل

فال و تماشا بازدید : 199 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

فال روزانه و طالع بینی روز شنبه 19 مردادماه 92

فال روز شنبه 19 مرداد ماه 1392 - 92/05/19

92/05/19 فال روز شنبه 19 مرداد 92

 

فال روزانه شنبه 19 مرداد 1392


متولد فروردین : شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت های آرامش بخش مثل رفتن به پیک نیک و طبیعت بیشتر از گوشه ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می دهد.


متولد اردیبهشت : اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

متولد خرداد : اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

متولد تیر : همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

متولد مرداد : خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

متولد شهریور : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

کیف خرید جادویی توت فرنگی فروش ارزان

خرید کیف جادویی توت فرنگی

خرید پستی کیف خرید جادویی توت فرنگی

http://www.bia2agahi.ir/upload/tot.gif


 کیف خرید جادویی توت فرنگی

 

 

http://www.bia2agahi.ir/upload/how.gif

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید

تولید شده از مرغوب ترین پارچه برزنت

طراحی بسیار ساده و در عین حال شگفت انگیز ...


فوق العاده شیک و مقاوم

کیف خرید جادویی توت فرنگیکیف خرید جادویی توت فرنگی

کیفی تنها به اندازه یک جا کلیدی اما بسیار جا دار!


برای اولین بار در ایران


 کیف خرید جادویی توت فرنگی

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 14400 تومان


 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 14400 تومان


 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروش ساعت مچی اسپورت طرح Rolex رولکس

 

ساعت مچی طرح Rolex رولکس


 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

قیمت : 36500 تومان

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


متولد مهر : اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

متولد آبان : امروز سیاره بختتان یعنی ونوس، شما را در حالیکه به وسیله قدرت یک عشق عالی فریفته شده و یا حتی آزار دیده‌اید، می‌تواند دوباره با عشقتان پیوند دهد. ولی متاسفانه شما قادر نیستید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، چرا که تمام این رویاها زاییده ذهن خیالپرداز بیش از اندازه فعالتان هستند. امروز اصلا نگران ابراز عشق نباشید؛ الان فقط از خوشبختی‌ها ناپیدای زندگی تان لذت ببرید!

متولد آذر : اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

متولد دی : امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

متولد بهمن : شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراکه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امکانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین ترکیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذکر دهید امکاناتی که الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی که می‌توانید راهنمایی شان کنید.

متولد اسفند : ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

 


برچسب‌ها: فال 19 مرداد 1392, فال نوزدهم مرداد 92, فال امروز 19 مرداد 92, فال شنبه 19 مرداد 92, فال روزانه 19 مرداد 92
ادامه مطلب



نوع مطلب :
برچسب ها : فال 19 مرداد 1392، فال نوزدهم مرداد 92، فال امروز 19 مرداد 92، فال شنبه 19 مرداد 92، فال روزانه 19 مرداد 92، 92/05/19 فال روز شنبه 19 مرداد 92، فال روز شنبه 19 مرداد ماه 1392 - 92/05/19،
فال و تماشا بازدید : 166 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید پستی لاک لب | ارزان ترین فروشگاه

فروش پستی لاک لب - خرید ارزان لاک لب 

 

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید

                                       

لاک لب سه بعدی 3D

 

از فرم عادی لبهایتان خسته شده اید؟

دیگر نیازی به تزریق های مضر برای حجم دادن به لب ها نیست

فقط و فقط در عرض چند ثانیه

 لب های پر حجم و جذاب داشته باشید

 

خرید اینترنتی لاک لب

شگفت انگیزترین محصول آرایشی 2013

مناسب تمامی خانم های زیبا و مشکل پسند

http://www.phototakshop91.com/aks/4/lab/5.jpg

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

آیا شما هم دوست دارید لب هایی جذاب و حجیم داشته باشید؟

آیا شما هم دوست دارید لب هایی نرم و لطیف داشته باشید؟

شگفت زده خواهید شد...

لب های زیبا =  زیبایی

ارائه شده در 8 رنگ متنوع و زیبا

(نارنجی, صورتی کم رنگ, صورتی گلبهی,صورتی کثیف ,صورتی رز,شکلاتی, گلبهی و بژ)

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

دلتون می خواد تو مهمونی بیشتر مورد توجه باشید؟

 

 این ژل کاملا طبیعی بوده و برای شما لب هایی

 

درخشان با حجمی مناسب و برجسته به ارمغان می آرود

 

ارائه شده در 8 رنگ متنوع و زیبا

 

(نارنجی, صورتی کم رنگ, صورتی گلبهی,صورتی کثیف ,صورتی رز,شکلاتی, گلبهی و بژ)

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

 

اگر به دنبال زیبایی  خود هستید

این فرصت بی نظیر را از دست ندهید

این آخرین چیزی است که برای زیبایی نیاز دارید

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

70 درصد زیبایی به صورت و لب بستگی دارد

 

این لاک کاملا طبیعی بوده و برای شما لب هایی درخشان

با حجمی مناسب و برجسته به ارمغان می آرود

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

خواص 5 گانه این ژل :

لب ها پر حجم تر با خط مشخص

تحریک رنگدانه ها و لب هایی پر رنگ تر

مرطوبیت لب

غنی از ویتامین ها ی موثر

کاهش چین و چروک ها ی لب

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

همه محو  زیبایی شما خواهند شد

 

زیبایی خود را در مجالس چند برابر کنید

 

برای دختر خانم ها و خانم های خوش سلیقه

 

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

 

ارائه شده در 8 رنگ متنوع و زیبا

 

(نارنجی, صورتی کم رنگ, صورتی گلبهی,صورتی کثیف ,صورتی رز,شکلاتی, گلبهی و بژ)

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

1- لب ها را پر حجم تر و خط آن را مشخص میکند

2- باعث تحریک رنگدانه ها میشود و لب هایی پر رنگ تر ایجاد میکند

3- باعث مرطوب شدن و رفع خشکی لبها میشود

4- غنی از ویتامین ها ی موثر میباشد

5- باعث کاهش چین و چروک ها ی لبها میگردد

محتویات : عصاره بابونه،اتیل،عصاره ویتازل،آب زاج،ویتامین E،رنگدانه،آب مقعطر و چاشنی QS

                

 18000 تومان

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 15500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

قیمت: 155,000 ریال
تعداد: 200 عدد
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

، نیازمندی ها، 
برچسب ها : فروش پستی لاک لب 3D اصل - خرید لاک لب 3d ارزان خرید لاک لب جدید و زیبا برچسب ها: خرید، لاک، لب، جدید، و، زیبا، نمایندگی، فروش، لاک، خرید لاک لب، فروش لاک لب، خرید اینترنتی لاک لب، خرید پستی لاک حجم دهنده لب، فروش لاک براق کننده مخصوص لب، خرید لاک گیاهی ضد خشکی لب، خرید ارزان، ژل حجم دهنده لب اصل، ژل مرطوب کننده و ضد چروک لب، خرید لاک لب سه بعدی 2013، لاک لب اورجینال و ارزان قیمت، خرید پستی لاک لب - خرید لاک لب 3D نمایندگی فروش لاک لب،


فال و تماشا بازدید : 195 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

طالع بینی و فال روز جمعه مردادماه 92 - 92/5/4

طالع بینی و فال روز جمعه مردادماه 92 - 92/5/4

فال و طالع بینی روزانه جمعه 4 مرداد 92

92/5/4 فال روزانه جمعه 4 مرداد 1392 چهارم مرداد 92

فال روز جمعه 92/5/4 مرداد ماه 1392

فال روزانه جمعه 4 مرداد 1392


متولد فروردین : عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.


متولد اردیبهشت : امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

 

متولد خرداد : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

متولد تیر : شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل آنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

متولد مرداد : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

متولد شهریور : شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید پستی پد ضد عرق مای درای

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

قیمت: 17200 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


محافظ پا استراتز Strutz به تمام دردهای شما پایان میدهد

محافظ پا استراتز جهت جلوگیری از درد و خستگی پا طراحی شده است که احساس آرامش و راحتی را برای شما فراهم می سازد.

 

محافظ پا

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg


قیمت : 23800 تومان

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متولد مهر : ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.

متولد آبان : با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

 

متولد آذر : شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

متولد دی : شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

متولد بهمن : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

 

متولد اسفند : اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

برچسب‌ها: فال 4 مرداد 1392, فال جمعه 4 مرداد 92, فال امروز 4 مرداد 92, فال روزانه 4 مرداد 92, فال روزانه چهارم مرداد 1392
برچسب‌ها: فال 4 مرداد 1392, فال جمعه 4 مرداد 92, فال امروز 4 مرداد 92, فال روزانه 4 مرداد 92, فال روزانه چهارم مرداد 1392
ادامه مطلب

برچسب‌ها: فال 4 مرداد 1392, فال جمعه 4 مرداد 92, فال امروز 4 مرداد 92, فال روزانه 4 مرداد 92, فال روزانه چهارم مرداد 1392
ادامه مطلب

برچسب‌ها: فال 4 مرداد 1392, فال جمعه 4 مرداد 92, فال امروز 4 مرداد 92, فال روزانه 4 مرداد 92, فال روزانه چهارم مرداد 1392
ادامه مطلب

برچسب ها : فال 4 مرداد 1392، فال جمعه 4 مرداد 92، فال امروز 4 مرداد 92، فال روزانه 4 مرداد 92، فال روزانه چهارم مرداد 1392، طالع بینی و فال روز جمعه مردادماه 92 - 92/5/4، فال روز جمعه 4 مرداد 92 طالع بینی ماه تولد،




فال و تماشا بازدید : 158 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

فال امروز شنبه 5 مرداد 1392 - فال روزانه شنبه 5 پنجم مرداد 92/5/5

فال روزانه تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392 

فال روزانه شنبه 5 مرداد 1392

92/5/5 فال روز شنبه 5 مرداد 1392

فال روزانه شنبه 5 پنجم مرداد 92/5/5

فال روزانه شنبه 5 مرداد 1392

متولد فروردین: شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

 

متولد اردیبهشت : امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل کار می‌افتد که می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها کنار بکشید. ممکن است اول فکر کنید که کار اشتباهی کرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت کرده باشید. یک بار که متوجه بشوید کار اشتباهی نکرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.

متولد خرداد : شما امروز می خواهید که همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را کامل کنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع کنید، شاید نتوانید آن گونه که انتظار داشته اید استراحت کنید. در حالیکه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه کنید، درحالیکه به خودتان این شانس را می دهید که واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

متولد تیر : شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید.

متولد مرداد : به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.

متولد شهریور : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید پستی پد ضد عرق مای درای

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید 

 

قیمت: 17200 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید پستی دستگاه دوخت پلاست خانگی قوی فروش ارزان

خرید دستگاه دوخت پلاست خانگی ( پلمپ کیسه های فریزر )


 

how to buy

دستگاه دوخت پلاست خانگی

خرید ارزان دستگاه دوخت پلمپ کیسه های فریزر خانگی

 

فروش ویژه پلمپ کیسه های فریزر

زیپ پلاست

دیگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در یخچال نباشید

دیگر نگران بو گرفتن سبزیجات و مواد پروتئینی در فریزر خود نباشید

بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید مواد غذایی بخرید

داشتن مواد غذایی سالم حق شماست

دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید

مواد غذایی تازه تر از همیشه

هدیه مناسب برای زندگی سالم

یک وسیله کاربردی و مفید

خرید ارزان دستگاه دوخت پلمپ کیسه های فریزر خانگی

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 9800 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


متولد مهر : شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

متولد آبان : الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس‌العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می‌شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

متولد آذر : گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

متولد دی : حالا که ماه وارد هفتمین خانه‌تان یعنی خانه «دیگران» شده است، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

متولد بهمن : بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

متولد اسفند : شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

 برچسب‌ها: فال روزانه 92, 5, فال 2 مرداد 1392, فال چهارشنبه 2 مرداد 92, فال امروز 2 مرداد 92

ادامه مطلب

 برچسب‌ها: فال روزانه 92, 5, فال 2 مرداد 1392, فال چهارشنبه 2 مرداد 92, فال امروز 2 مرداد 92

ادامه مطلب

 برچسب‌ها: فال 5 مرداد 92 فال امروز 5 مرداد 92 فال امروز شنبه, 5, 92 فال و طالع بینی 5 مرداد 92 فال روزانه

ادامه مطلب

برچسب‌ها: فال 5 مرداد 92 فال امروز 5 مرداد 92 فال امروز شنبه, 5, 92 فال و طالع بینی 5 مرداد 92 فال روزانه
ادامه مطلب

نوع مطلب :
برچسب ها : فال 5 مرداد 92 فال امروز 5 مرداد 92 فال امروز شنبه، 5، 92 فال و طالع بینی 5 مرداد 92 فال روزانه، فال روزانه شنبه 5 مرداد 1392، 92/5/5 فال روز شنبه 5 مرداد 1392، فال روزانه شنبه 5 پنجم مرداد 92/5/5، فال روز شنبه 5 پنجم مرداد ماه 92،
,روز,شنبه,5,پنج,مرداد,92/5/5, فال 5 مرداد 92 فال امروز 5 مرداد 92 فال امروز شنبه، 5، 92 فال و طالع بینی 5 مرداد 92 فال روزانه، فال روزانه شنبه 5 مرداد 1392، 92/5/5 فال روز شنبه 5 مرداد 1392، فال روزانه شنبه 5 پنجم مرداد 92/5/5، فال روز شنبه 5 پنجم مرداد ماه 92،




فال و تماشا بازدید : 179 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

فال روز یکشنبه 6 مرداد ماه 92

 

92/5/6 فال روز یکشنبه 6 شش مرداد ماه 92

 

فال روز یکشنبه 6 مرداد 92

92/5/6 فال روز یکشنبه 6 ششم مرداد ماه 92

فال روزانه 1 یکشنبه 6 مرداد 92

فال روزانه یکشنبه 6 مرداد 1392

متولد فروردین : شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

متولد اردیبهشت : نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.

متولد خرداد : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

متولد تیر : شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار آنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

متولد مرداد : در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

متولد شهریور : مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید پستی پد ضد عرق مای درای

 

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

قیمت: 17200 تومان

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ام پی تری پلیر اندرویدAndroid


ام پی تری پلیر Android

 

جدید ترین و منحصر بفردترین mp3 player موجود در جهان

پخش موسیقی دلخواه شما با موزیک پلیر قدرتمند Android

تهیه و عرضه شده برای اولین بار توسط فروشگاه مهسان مارکت

یک پلیر بی نظیر و استثنایی در طرح ها و رنگ های مختلف

بسیار متفاوت وزیبا

یک موزیک پلیر استثنایی با قابلیت های منحصر بفرد با برند اندرویذ

کوچکترین و جدید ترین MP3 PLAYER موجود در جهان با قابلیت های منحصر به فرد

با طراحی بی نظیر ، خیره کننده و بسیار کم حجم ویژه جوانان عشق موزیک

در پنج رنگ بینظیر :زرد،قرمز،آبی ،صورتی،مشکی

ام پی تری پلیر اندرویدAndroid

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 21700 تومان

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


متولد مهر : در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.


متولد آبان : ممکن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

متولد آذر : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد دی : در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

متولد بهمن : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.
متولد اسفند : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.
برچسب‌ها: فال روزانه 92, 5, 6, فال 6 مرداد 1392, فال ششم مرداد 92
ادامه مطلب
برچسب‌ها: دانلود رایگان, فال روزانه یکشنبه 6 مرداد 1392, فال 6 مرداد 1392, فال ششم مرداد 92
ادامه مطلب
برچسب‌ها: دانلود رایگان, فال روزانه یکشنبه 6 مرداد 1392, فال 6 مرداد 1392, فال ششم مرداد 92
ادامه مطلب
برچسب‌ها: دانلود رایگان, فال روزانه یکشنبه 6 مرداد 1392, فال 6 مرداد 1392, فال ششم مرداد 92
ادامه مطلب

 

فال و تماشا بازدید : 149 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
 

فال روز پنج شنبه 27 تیر 92

فال روزانه پنج شنبه 27 تیر 1392

 

موس بیسیم طرح اپل

 

خرید ارزان موس بیسیم طرح اپل

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36000 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg
موس بی سیم طرح اپل

 
فوق العاده سبک و با کیفیت


http://www.bia2agahi.ir/upload/mouse-ap-07.jpg
شیک ترین و حرفه ای ترین موس عرضه شده در جهان


پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36000 تومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg


متولد فروردین : زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.


متولد اردیبهشت : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد خرداد: شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولد تیر : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد مرداد : شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

متولد شهریور : امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

متولد مهر : امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند. به اشتراک بگذارید...

متولد آبان : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد آذر : شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

متولد دی : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

متولد بهمن : دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

متولد اسفند: وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

 


برچسب‌ها: فال 27, 4, 92, فال پنج شنبه 27 تیر 92, فال امروز 27 تیر 92
ادامه مطلب
فال و تماشا بازدید : 176 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

فال حافظ و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 تیر ماه 92

فال روزانه یکشنبه 23 بیست و سوم تیر ماه 92

فال روزانه یکشنبه 23 تیر 92

 خرید اسپیکر طرح سیگار مارلبرو - Marlboro Cigarette Speaker

  40000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 35900 تومان

  از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

آیا از صدای کم موبایل و نوت بوک خود خسته شده اید؟

آیا دوست دارید هر جا که میرید موزیک رو با صدای بند گوش کنید؟

دوست دارید تو مسافرت هاتون، توی کوه و جنگل یا کنار دریا به آسونی موزیک مورد علاقه اتون رو گوش بدید؟

 

آیا شما هم از اون دسته آدم های علاقه مند به سیگار مارلبرو هستید؟!

موزیک رو با سیگار مورد علاقه خود گوش دهید!

طرحی جدید و جالب

طرحی که هیچ کجای دیگری نخواهید یافت

  40000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 35900 تومان

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

-----------------------------------------------------------------------------

متولد فروردین : برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

متولد اردیبهشت : شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

متولد خرداد :برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

متولد تیر : شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

متولد مرداد : امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

متولد شهریور :  امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

متولد مهر : کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

متولد آبان : شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

متولد آذر : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

متولد دی : وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

متولد بهمن : ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

متولد اسفند : ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

  40000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 35900 تومان

  از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

آیا از صدای کم موبایل و نوت بوک خود خسته شده اید؟

 

آیا دوست دارید هر جا که میرید موزیک رو با صدای بند گوش کنید؟

 

دوست دارید تو مسافرت هاتون، توی کوه و جنگل یا کنار دریا به آسونی موزیک مورد علاقه اتون رو گوش بدید؟

 

آیا شما هم از اون دسته آدم های علاقه مند به سیگار مارلبرو هستید؟!

 

موزیک رو با سیگار مورد علاقه خود گوش دهید!

 

طرحی جدید و جالب

 

طرحی که هیچ کجای دیگری نخواهید یافت

 

 


ادامه مطلب

نوع مطلب : فال و طالع بینی روزانه، 
برچسب ها : فال حافظ و طالع بینی روزانه یکشنبه 23 تیر ماه 92، فال، طالع بینی، طالع روزانه، فال روزانه، فال قهوه، فال روزانه یکشنبه 23 تیر 92، فال روز یکشنبه 23 تیر ماه 92، فال روزانه 1 یکشنبه 23 تیر 1392، فال روزانه یکشنبه 23 بیست و سوم تیر ماه 1392،
لینک های مرتبط : کالا،

فال و تماشا بازدید : 163 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

فروش پستی موزن میکروتاچ مکس بهمراه باطری هدیه

موزن میکروتاچ مکس بهمراه باطری هدیه - خرید ارزان

خرید ارزان موزن میکروتاچ مکس بهمراه هدیه باطری قلمی


خرید موزن میکروتاچ مکس اصل بهمراه هدیه باطری قلمی

خرید ارزان موزن میکرو تاچ مکس

http://up.paypersell.bz/uploads/1416914231.gif

 

 

موزن میکروتاچ


 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1448176039.jpg

 

قیمت: 22900 تومان


ست کامل موکن میکروتاچ

 

 

دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو

 

 

موکن بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زاید بدن



میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1406500035.jpg

 

قیمت: 22900 تومان


موکن میکروتاچ که برای مسافرت و یادر محیط کار و اتومبیل و حتی منزل به کار می رود.


 

در این موکن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد

 

با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید.


 

بدون خراشیدگی و بریدگی با استفاده ازباطری قلمیXAAA

 

 

موکن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده


 

با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت


 

 دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1403585124.jpg

 

قیمت: 22900 تومان


ویژگیهای میکرو تاچ Micro Touch

 

- برای استفاده بر روی موهای صورت,بینی,ابرو و موهای بدن

 

 - حرکت عالی بر روی پوست

 

 - استفاده ی بسیار راحت

 

 - دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها

 

 - کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست

 

 - شامل یک باتری قلمیXAAA با کمترین مصرف

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1449460015.gif

 

قیمت: 22900 تومان


خصوصیات میکرو تاچ Micro Touch


- میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است

 

که با باطری(کم مصرف آلکاتل) شارژ میشود.

 

که موهای هر قسمت از بدن را با دقت و ظرافت از بین میبرد.
 

 

- میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را ببرد

 

که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی .
 

 

- میکرو تاچ برای سیبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی

 

پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر می توانید استفاده کنید.
 

 

- میکرو تاچ موهای زائد بدن را به راحتی و بدون درد از بین میبرد

 

وموتور قوی و سایز بزرگ آن مخصوص آقایان ساخته شده است.
 

 

- پس از استفاده از میکروتاچ جذابتر به نظر میرسید و احساس بهتری خواهید داشت
 

 

- هیچ چیز مثل میکروتاچ موهای گردن شما را اصلاح نمیکند.
 

 

- میکرو تاچ برای رفع موهای زائد بینی و گوش ایده ال است.
 

 

- میکرو تاچ موهای شانه ،بازو،سینه، پشت شما

 

رابه دلخواه شما زیاد یا کم اصلاح میکند و استفاده از آن بدون درد است .
 

 

- میکرو تاچ کاربری و نگهداری آسان دارد.
 

 

- میکرو تاچ خوش دست هست.
 

 

- میکرو تاچ ایمن می باشد و به پوست آسیبی نمی رساند.

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1442846095.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1442846095.gif



how to buy

 

قيمت: 229,000 ریال
روش خريد: براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.
icon برچسب ها: خرید پستی موزن میکروتاچ مکس , موزن , موزن میکرتاچ , میکروتاچ , میکرو تاچ جدید , میکروتاچ اصلی , میکرو تاچ مجیک , موزن میکرو تاچ مکس , خرید میکروتاچ , خرید موزن

 


برچسب‌ها: خرید موزن میکروتاچ مکس اصل بهمراه هدیه باطری قلمی, ست کامل موزن مردانه میکروتاچ مکس اصلی, خرید مایکرو تاچ مکس, میکروتاچ مکس, میکرو تاچ مکس Micro Touch
ادامه مطلب

 


برچسب‌ها: خرید موزن میکروتاچ مکس اصل بهمراه هدیه باطری قلمی, ست کامل موزن مردانه میکروتاچ مکس اصلی, خرید مایکرو تاچ مکس, میکروتاچ مکس, میکرو تاچ مکس Micro Touch
ادامه مطلب

برچسب‌ها: خرید موزن میکروتاچ مکس اصل بهمراه هدیه باطری قلمی, ست کامل موزن مردانه میکروتاچ مکس اصلی, خرید مایکرو تاچ مکس, میکروتاچ مکس, میکرو تاچ مکس Micro Touch

برچسب‌ها: خرید موزن میکروتاچ مکس اصل بهمراه هدیه باطری قلمی, ست کامل موزن مردانه میکروتاچ مکس اصلی, خرید مایکرو تاچ مکس, میکروتاچ مکس, میکرو تاچ مکس Micro Touch
فال و تماشا بازدید : 210 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

فال روز 5 پنجشنبه 20 بیستم تیر ماه 1392/4/20

فال روز 5 پنجشنبه 20 بیستم تیر ماه 1392/4/20

فال روزانه پنج شنبه 20 بیستم تیر ماه 1392/4/20

فال روزانه پنج شنبه 20 تیر 1392

متولد فروردین : هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.


متولد اردیبهشت : عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

متولد خرداد : با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.


متولد تیر : امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

متولد مرداد : شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

متولد شهریور : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

 

-------------------------------------------------------------------------

خرید پستی موزن میکروتاچ

 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

قیمت: 22900 تومان

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

قیمت: 18500 تومان

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

متولد مهر : امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.


متولد آبان : شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

متولد آذر : با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

متولد دی : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

متولد بهمن : شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

متولد اسفند: شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

 


برچسب‌ها: فال روزانه 20, 4, 92, فال 20 تیر 1392, فال پنج شنبه 20 تیر 92

 


برچسب‌ها: فال روزانه پنج شنبه 20 تیر 1392 متولد فروردین, هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند, شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید, امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیا

برچسب‌ها: فال روزانه پنج شنبه 20 تیر 1392 متولد فروردین, هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند, شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید, امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیا

برچسب‌ها: فال روزانه پنج شنبه 20 تیر 1392 متولد فروردین, هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند, خرید پستی تاتو موقت شیمر
ادامه مطلب
فال و تماشا بازدید : 141 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

ساعت مچی طرح Rolex رولکس ارزان ترین سایت خرید پستی

ارزان ترین سایت خرید ساعت مچی طرح Rolex رولکس

فروش ساعت طرح رولکس

how to buy

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید

ساعت مچی طرح Rolex رولکس

Rolex ساعت مچی طرح

دستان شما در اختیار جذابیت ...

برای اولین بار در ایران همراه با بسته بندی شیک و زیبا

آیا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستید ؟

 

برای شما که می خواهید به روز باشید

راز شیک پوش شدن  اینجاست

اگر به دنبال بهترین ها هستی ...

یک ساعت مارک دار و ویژه

پیشنهادی برای بهتر شدن

چشمها را خیره کنید ....!!!

ساعتی منحصر به فرد و طراحی متفاوت

ساعت فوق العاده شیک و زیبا

 

فروش ساعت مچی رولکس سه موتوره اصل اتوماتیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

خرید پستی ساعت مچی زنانه مارک رولکس – فروش ساعت سه موتوره rolex

ساعت زنانه مدل پرنگین رولکس

 

ساعت Rolex / اتوماتیک / مدل پر نگین / رنگ طلایی

 

 

 

ساعت دخترانه-ساعت زنانه-ساعت مچی-خرید ساعت نگین دار رولکس-ساعت رولکس-فروش ساعت مچی

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

 

با ساعت پر نگین دخترانه رولکس

همچون ستاره ای در مجالس بدرخشید

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

برای شما که می خواهید به روز باشید

 

راز شیک پوش شدن  اینجاست

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختیار جذابیت ...

فوق العاده شیک و زیبا

 

همه جذابیت شما به ساعت شماست ....

 

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.

برای  دختر خانم ها ی خوش سلیقه

 

 ساعت مچی طرح رولکس (ROLEX)



 

این یک ساعت معمولی نیست !!!!

 

زیبایی مدرن را آشکار کنید

اگر به دنبال بهتربن ها هستی ...

این یکی از آن هاست !!!

خرید ساعت مچی رولکس rolex                        خرید ساعت مچی رولکس rolex

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

قیمت: 365,000 ریال
تعداد: 200 عدد
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

icon

icon برچسب ها: خرید ساعت مچی طرح Rolex رولکس , هترین ساعت مچی روز 2013 , جدیدترین ساعت تولیده شده کمپانی های معروف 2013 , جدیدترین ساعت مچی های روز دنیا 2013 , جدیدترین ساعت مچی وارد شده به ایران , خرید جدیدترنی ساعت مچی مدل 2013 , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید و شیک طرح

برچسب ها : خرید ساعت مچی طرح Rolex رولکس , هترین ساعت مچی روز 2013 , جدیدترین ساعت تولیده شده کمپانی های معروف 2013 , جدیدترین ساعت مچی های روز دنیا 2013 , جدیدترین ساعت مچی وارد شده به ایران , خرید جدیدترنی ساعت مچی مدل 2013 , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید و شیک طرح,


ادامه مطلب
درباره : فروشگاه ,

       

برچسب ها : فروش اینترنتی ساعت مچي طرح Rolex , رولکس , خرید ارزان ساعت طرح Rolex رولکس , ارزانترین سایت خرید ساعت طرح Rolex رولکس , خرید ساعت مچی طرح Rolex رولکس , هترین ساعت مچی روز 2013 , جدیدترین ساعت تولیده شده کمپانی های معروف 2013 , جدیدترین ساعت مچی های روز دنیا 2013 , جدیدترین ساعت مچی وارد شده به ایران , خرید جدیدترنی ساعت مچی مدل 2013 , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید , خرید ویژه اینترنتی ساعت مچی جدید و شیک طرح ,

فال و تماشا بازدید : 195 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

فال روزانه جمعه 21 تیر 1392

فروش ساعت مچی طرح رولکس

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

خرید پستی ساعت مچی زنانه طرح رولکس – فروش ساعت طرح rolex

ساعت زنانه مدل پرنگین طرح رولکس

 

ساعت طرح Rolex / اتوماتیک / مدل پر نگین / رنگ طلایی

 

خرید ساعت طرح rolex 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 36500 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

متولد فروردین : امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.


متولد اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

متولد خرداد : حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

متولد تیر : شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

متولد مرداد : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

متولد شهریور : ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

متولد مهر  : شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

متولد آبان: شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

متولد آذر : شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

متولد دی : بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

متولد بهمن : شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

متولد اسفند  : اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

متولد فروردین : امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

متولد اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

متولد خرداد : حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

متولد تیر : شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

متولد مرداد : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

متولد شهریور : ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

 


-------------------------------------------------------------------------


 

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

قیمت: 18500 تومان

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


متولد مهر  : شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

متولد آبان: شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

متولد آذر : شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

متولد دی : بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

متولد بهمن : شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

متولد اسفند  : اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

 


برچسب‌ها: فال روزانه 21, 4, 92, فال 21 تیر 1392, فال بیست و یکم تیر 92
ادامه مطلب
برچسب‌ها: فال روزانه 21, 4, 92, فال 21 تیر 1392, فال بیست و یکم تیر 92
ادامه مطلب
فال و تماشا بازدید : 244 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

محافظ پا استراتز Strutz (درمان پادرد و صافی کف پا) فروش ارزان




Username: EAV-30326836
Password: ccka4dvsuv
Expire: 16-10-2013

Username:EAV-79084027
Password:s6f53nf7pp
Expiration: 07-18-13

Username: EAV-79601413
Password: tfs8achh4j
Expiration: 26-07-2013
Username: EAV-0086427149
Password: dbp452t4p9
Expiration: 01/06/2013

Username: EAV-0086427182
Password: etx5259e8k
Expiration: 01/06/2013

Username: EAV-0086428573
Password: dftbd77m2m
Expiration: 01/06/2013

Username: EAV-0086428617
Password: jbv45d2rmm
Expiration: 01/06/2013

Username: EAV-0086428694
Password: u4curunjc7
Expiration: 01/06/2013

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محافظ پا استراتز Strutz (درمان پادرد و صافی کف پا) فروش ارزان

 

درمان پا درد و صافی کف پا با محافظ پای استراتز Strutz

 ضد درد و محافظ پا استراتز Strutz

تعداد: 2 عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 
نوآوری جدید در مهندسی پزشکی

 

تایید شده توسط : world-leading podiatrists

و

ارتوپدهای مشهور جهان
 

ویژگیهای محافظ پا استراتز :

- مناسب برای گودی و یا صافی کف پا
- کاهش درد در ناحیه های باسن , پا , زانو و کمر
- کاهش ناراحتی در قسمتهای مختلف پا
- قابل استفاده به صورت روزانه
- استفاده حتی بدون نیاز به پوشیدن کفش
- ظاهر زیبا

تعداد: دو عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Username:TRIAL-0091069933
Password:mtmvp6sdsu

Username:TRIAL-0091069936
Password:v2hpktpeuk

Username:TRIAL-0091069951
Password:h6fj2rp3pa

Username:TRIAL-0091069954
Password:ttrmtf5xna

Username:TRIAL-0091069959
Password:7f2xpate23

Username:TRIAL-0091069963
Password:5kc5dxt38m

Username:TRIAL-0091069970
Password:trhatvte2t

Username:TRIAL-0091069974
Password:tb24c3ps9n

Username:TRIAL-0091069978
Password:mpdubv5bbc

Username:TRIAL-0091069978
Password:mpdubv5bbc

Username:TRIAL-0091069989
Password:aehhv4h9jx

Username:TRIAL-0091069992
Password:n9x6sc75ad

Username:TRIAL-0091069996
Password:5keus4tvjh

Username:TRIAL-0091070004
Password:tsb2p4rue7

Username:TRIAL-0091071151
Password:sk32v87r7c

Username:TRIAL-0091071159
Password:4jrxs8rk3n

Username:TRIAL-0091071162
Password:au2kc6v86r

Username:TRIAL-0091071166
Password:3hfb4ptkrt

Username:TRIAL-0091071262
Password:td6f48pbmb

Username:TRIAL-0091071262
Password:td6f48pbmb

Username:TRIAL-0091071360
Password:adpnbk3h8d

Username:TRIAL-0091071401
Password:4f2er4j9kn

Username:TRIAL-0091071452
Password:2ukt9kmkhc

Username:TRIAL-0091071463
Password:2u4muku63a

 

فال و تماشا بازدید : 133 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

فال روزانه روز تولد شنبه 15 تیر 1392

فال روزانه شنبه 15 تیر 1392


فروردین: 
امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه
را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه
بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را
مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند
انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها
را انجام دهید.


اردیبهشت:
باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون
دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما
بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها
لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند،
مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان
چیزی است که می‌خواسته‌اید.


خرداد:
امروز شما در رویاهایتان می‌توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این
رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد، برای اینکه سیاره بخت شما یعنی عطارد
با سیاره گمراه کننده نپتون هماهنگ شده است. اما انتظار نداشته باشید یک
رویای قدیم مشابه دوباره به ذهنتان برگردد. درعوض باید حواستان جمع باشد و
اول همه جوانب را بررسی کرده و بعد عاشق شوید.


تیر:
با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام
کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را
حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه
برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به
موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها
کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً
هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.


مرداد:
ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه
نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به
جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند.
لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود
درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث
متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان
می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.


شهریور:
اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با
منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما
نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید
نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی
ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید
یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار
می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درمان پا درد و صافی کف پا با محافظ پای استراتز Strutz

 ضد درد و محافظ پا استراتز Strutz

تعداد: 2 عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 
نوآوری جدید در مهندسی پزشکی

 

تایید شده توسط : world-leading podiatrists

و

ارتوپدهای مشهور جهان
 

ویژگیهای محافظ پا استراتز :

- مناسب برای گودی و یا صافی کف پا
- کاهش درد در ناحیه های باسن , پا , زانو و کمر
- کاهش ناراحتی در قسمتهای مختلف پا
- قابل استفاده به صورت روزانه
- استفاده حتی بدون نیاز به پوشیدن کفش
- ظاهر زیبا

تعداد: دو عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مهر:
شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان
کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می‌شود،
اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی‌تان نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردید
می‌تواند هم لذت بخش‌تر و هم اطمینان بخش‌تر باشد. انتظارات شما می‌توانند
مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته
باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.


آبان:
امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید،
زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که
نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت
استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با
وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در
نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری
کرده‌اید.


آذر:
هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه
خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی
دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی
نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش
نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی
می‌توانید آن را تغییر بدهید.



دی: عموماً شما
توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار
کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات
درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول
خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و
به خدا واگذار کنید.

بهمن:
امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر کنید خواه در عالم رویا به سر ببرید،
روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. ونوس زیبا همراه با سیاره
بخت شما یعنی اورانوس در حال تغییر دادن سیستم شما هستند. با توجه به وجود
اورانوس نگران پایداری و ایستادگی نباشید. فراموش نکنید که فقط به دلیل
اینکه یک فرد متفاوت شما را هیجان زده کرده، نباید نباید خیلی زود
برانگیخته شده و واکنش نشان بدهید.


اسفند:
اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی
مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم
هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را
ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری
کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی
کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.
فال و تماشا بازدید : 126 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

خرید گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

فروش گن یا تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت by: 98market

برچسب ها: خرید,تیشرت,لاغری,مردانه,اسلیم,لیفت, خرید,تیشرت,لاغری,مردانه,اسلیم,لیفت, تی شرت لاغری مردانه. خرید تی شرت لاغری مردانه slim n lift – گن لاغری اسلیم لیفت مردانه. تی شرت لاغری اسلیم لیفت. گن لاغری اسلیم لیفت,,
امتیاز مطلب: 0 | امتیاز به مطلب 1 2 3 4 5 6

http://up.paypersell.bz/uploads/1407278591.gif

 

تی شرت لاغری اسلیم لیفت 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1421544423.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان


تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت - Slim'N Lift


آیا از فرم بد لباس در بدنتان در عذاب هستید ؟


آیا شما شکم دارید و می خواهید که دیده نشود ؟


نمی توانید کت شلوار و لباس های مجلسی بپوشید ؟


آیا نمی توانید لباس های شیک و به روز بپوشید ؟


همه مشکلات شما با تی شرت لاغری حل می شود


یک راه حل آسان و سریع فقط در عرض چند ثانیه


با الیاف ضد گرما و تعریق جهت استفاده آسان در تابستان ...

http://up.paypersell.bz/uploads/1422025937.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان

 


به راحتی چربی های اضافه شکم و پهلو های خود را بپوشانید


قابل استفاده برای سنین مختلف


بدون ایجاد حساسیت


با الیاف لطیف و مقاوم

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1359696824.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان

 


تی شرت لاغری ساخته شده از الیاف و پارچه فوق العاده راحت است.



طراحی خاص آن باعث می شود ضمن اینکه به بدن فشار زیادی نمی آورد فرم بدن را

 

همانند ورزش کاران نمایان می کند.



حرکت های روزانه کار در اداره و حتی ورزش با آن هیچ مشکلی ندارد.

 

خرید تیشرت لاغری اسلیم لیفت


بعد از پوشیدن این تی شرت شما می توانید لباس و پیراهن خود را بپوشید ضمن اینکه

 

هیچ کس نمی تواند باخبر شود که زیر لباس شما این تی شرت را پوشیده اید.




با اطمینان خاطر می توان گفت که تنها این محصول است از لحاظ راحتی جواب دهی

 

سریع و مطمئن از بهترین روش برای خوش فرمی می باشد.


 

خرید گن لاغری اسلیم لیفت

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان

 


ویژگی های تی شرت لاغری مردانه:


 نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس


 راحت و محکم


  در وقت کم و بسیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورید


 با سایز بندی مختلف برای استفاده همه


 محکم با دوام و مقاوم


 مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد


 نوع پارچه کشی منحصر به فرد

 

لطفا سایز تی شرت خود را در قسمت توضیحات بنویسید


http://up.paypersell.bz/uploads/1364335678.jpg

 



how to buy

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان

قیمت: 300,000 ریال
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت: 30000 تومان

icon برچسب ها: خرید تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت , خرید تیشرت لاغری اسلیم لیفت , خرید ارزان اسلیم لیفت مردانه , خرید گن لاغری مردانه اسلیم لیفت , فروش پستی گن لاغری اسلیم لیفت , فروشگاه اینترنتی تیشرت لاغری اسلیم لیفت , خرید ارزان گن لاغری , فروش اینترنتی تیشرت لاغری اسلیم لیفت , فروش ارزان اسلیم لیفت , خرید

قیمت: 300,000 ریال
تعداد: 200 عدد
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

icon

icon برچسب ها: خرید گن یا تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت , خرید تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت , خرید تیشرت لاغری اسلیم لیفت , خرید ارزان اسلیم لیفت مردانه , خرید گن لاغری مردانه اسلیم لیفت , فروش پستی گن لاغری اسلیم لیفت , فروشگاه اینترنتی تیشرت لاغری اسلیم لیفت , خرید ارزان گن لاغری , فروش اینترنتی تیشرت لاغری ا

فال و تماشا بازدید : 180 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

فال روزانه شنبه 15 تیر 1392

متولد فروردین : ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است.

متولد اردیبهشت : شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.

متولد خرداد : زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید.

متولد تیر : شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.

متولد مرداد : شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.
 

متولد شهریور : شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درمان پا درد و صافی کف پا با محافظ پای استراتز Strutz

 ضد درد و محافظ پا استراتز Strutz

تعداد: 2 عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 
نوآوری جدید در مهندسی پزشکی

 

تایید شده توسط : world-leading podiatrists

و

ارتوپدهای مشهور جهان
 

ویژگیهای محافظ پا استراتز :

- مناسب برای گودی و یا صافی كف پا
- كاهش درد در ناحیه های باسن , پا , زانو و كمر
- كاهش ناراحتی در قسمتهای مختلف پا
- قابل استفاده به صورت روزانه
- استفاده حتی بدون نیاز به پوشیدن كفش
- ظاهر زیبا

تعداد: دو عدد در بسته بندی اصلی

30000 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 

قیمت : 23800 تومان

 

 از خرید این عینک هیچ وقت پشیمان نخواهید شد  طراحی شده برای انواع صورت ها  کیفیت بی مثال

 

جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


متولد مهر : ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

متولد آبان : در تفکرات‌تان شما وارد جزیره ای شده اید که در وسط دریا قرار دارد و از هیچ سمت و سویی به جایی راه ندارد و شما در این راه تنها هستید. اما تمام این تفکرات زائده ذهن شما است، شما در حال حاضر در بهترین موقعیت قرار دارید فقط کافی است که دست خود را کمی‌جلو برده، خوشبختی و موفقیت‌های واقعی را لمس کنید. زیرا بر عکس تفکری که بر ذهن شما مسلط شده است، شما فردی هستید که اگر بخواهید به راحتی بر افکار خود کنترل و نظارت دارید.

متولد آذر  : شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

متولد دی : خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

متولد بهمن : اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

متولد اسفند : به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

 


برچسب‌ها: فال 15 تیر 1392, فال پانزدهم تیر 92, فال امروز 15 تیر 92, فال شنبه 15 تیر 92, فال روزانه 15 تیر 92


ادامه مطلب

نوع مطلب : فال و طالع بینی روزانه، 
برچسب ها : فال 15 تیر 1392، فال پانزدهم تیر 92، فال امروز 15 تیر 92، فال شنبه 15 تیر 92، فال روزانه 15 تیر 92 ادامه مطلب، فال شنبه 15 پانزدهم تیر ماه 1392، فال و طالع بینی روزانه 1392/04/15 فال روز شنبه 15 تیر ماه 1392،
فال و تماشا بازدید : 259 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (1)

عینک خلبانی شیشه آبی

شما هم جز کسانی باشید که این عینک زیبا را امتحان کرده و می کنند !!!

شما تا به حال کسی را دیده اید که از خرید این عینک ناراضی باشد ؟؟!!

عینک خلبانی شیشه آبی

این عینک اسپرت همراه با

کیف و دستمال  عرضه میشود

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 32.900 تـومان

http://www.market98.ir/wp-content/themes/Shop/images/pay.jpg

قیمت: 32900 تومان

 

فال روزانه متولدین ماه فروردین

این هفته یکی از اعضای خانواده یا فامیل به نزد شما می آید و از شما کمک یا مشورت می خواهد. اگرچه ممکن است این روزها مشغله زیادی داشته باشید ولی لازم است به خوبی به حرف های او گوش کنید و کمکش کنید. اعضای خانواده و فامیل مهم ترین اشخاصی هستند که در خانواده شما وجود دارند. اینکه آنها با شما احساس راحتی می کنند می تواند یک امتیاز ویژه برای شما محسوب شود.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

در حال حاضر مسئله ای ذهن شما و بعضی اطرافیانتان را به خود مشغول کرده است. اگرچه همیشه سعی کرده اید ذهن خود را از موضوعات استرس زا دور نگه دارید ولی کم کم این تنش ها بر شما هم تاثیر گذاشته است. تصمیمی گرفته بودید که با گذشت مدتی احساس می کنید عمل به آن چندان آسان نیست. اما یادتان باشد که غیرممکن وجود ندارد، و تنها چیزی که شما لازم دارید انگیزه و برنامه ریزی کافی است.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه خرداد

با کسانی دیدار کرده اید که مدت ها آنها را ندیده بودید. چیزی که در حال حاضر به آن نیاز دارید یک برنامه ریزی درست برای روزهای آینده است. ممکن است در موردی که برای شما بسیار اهمیت دارد دچار محدودیت شوید و آن آزادی گذشته را از دست بدهید. چیزی که به نظر خوب و مطلوب می رسد ممکن است در واقع به نفعتان نباشد، پس بر بعضی چیزها اصرار بیهوده نورزید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه تیر

از چیزی در زندگیتان گله دارید ولی در حال حاضر کاری از دستتان بر نمی آید. شاید بهتر باشد با بعضی افراد متحدتر باشید و به حرف ها و نظراتشان دقت بیشتری بکنید. هرگز تصور نکنید که تنها شما هستید که با مشکلات زندگی روبرو می شوید، مشکلات و ناراحتی ها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه انسان ها است ولی بعضی افراد در مقابل آن تسلیم می شوند و بعضی دیگر ایستادگی می کنند. فقط از خدا کمک بخواهید و به اراده او اعتماد کنید. در عین حال هرگز دست از تلاش و کوشش برندارید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه مرداد

موقعیت و شانسی کم نظیر بر سر راهتان قرار گرفته و در اطرافتان پرسه می زند، کافی است چشم هایتان را باز کنید، آن را ببینید و از آن استفاده کنید. طرز قرار گرفتن ستاره ها نشان می دهد که پول بسیار خوبی به دست شما خواهد رسید که البته برای به دست آوردنش لازم است شما هم اقدام کنید و بیکار ننشینید. کسی را که دوستش دارید هرگز تحت فشار قرار ندهید چون او این روزها بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز دارد.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 2


فال روزانه متولدین ماه شهریور

موقعیتی پیش می آید که بتوانید در بعضی جنبه های زندگی شخصیتان تغییراتی به وجود آورید. اگر از موقعیت کنونی خود راضی هستید و می خواهید این موقعیت را حفظ کنید یا آنرا تثبیت کنید، لازم است سکوت خود را بشکنید و در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. بعضی اشتباهات گذشته زندگی امروز شما را بدون اینکه خودتان بدانید تحت تاثیر قرار داده اند. برای رهایی از آثار این اشتباهات باید از بعضی اعضای مهم خانواده کمک بخواهید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه مهر

بعضی تصمیم های شما فقط به خودتان بستگی ندارد بلکه نظر یا اعمال دیگران هم بر آن تاثیر می گذارد. بنابراین ناچارید که فعلا صبر کنید و منتظر اقدام یا اظهارنظر دیگران بمانید. اما در عین حال نباید بیکار بنشینید و دست روی دست بگذارید. تا رسیدن به نتیجه قطعی لازم است کارهای دیگر را حل و فصل کنید و به بعضی اختلافات خود و دیگران بپردازید.

رنگ شانس: ارغوانی

عدد شانس شما:10

فال روزانه متولدین ماه آبان


کارها و فعالیت های زیادی وجود دارند که دوست دارید آنها را دنبال کنید ولی محدودیت وقت به شما اجازه این کار را نمی دهد. آنقدر در طول روز سرتان شلوغ می شود که فرصت سر خاراندن ندارید و در پایان  روز خسته و کوفته تر از آن هستید که به تفریح و فعالیت های مهیج بپردازید. مراقب باشید زندگیتان تنها به کار محدود نشود و حالت روزمرگی و یکنواختی پیدا نکند.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه آذر


اولویت بندی کارها نه تنها شما را در رسیدن به اهداف شخص یاری می کنند بلکه در تقویت روابط خانوادگی شما نیز موثر خواهند بود. اگر اعضای خانواده می خواهند به سفری بروند حتما آنها را همراهی کنید و د مورد مقصد و چگونگی سفر با هم همفکری کنید. سرمایه گذاری در زمینه ای فعلا مهم ترین برنامه شما است. از هر روشی برای اثبات عشق و ارادت خود به همسرتان استفاده کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه دی

اقدامات بعضی اشخاص مهم (رئیس، استاد یا هر شخص مهم دیگری) به نفع شما نبوده و احساس می کنید حقوقتان پایمال شده است. در حال حاضر نسبت به آینده بدبین هستید و نگرانی های گنگ ولی ناراحت کننده آزارتان می دهد. بعد از یک مشاجره شدید با کسی که دوستش دارید رابطه تان رو به بهبودی است ولی آن مشاجره اثر خود را روی ذهنتان باقی مانده است. آینده هرگز مشخص نیست، و نگرانی در مورد آن بی فایده است. پس فعلا ذهنتان را به آنچه هنوز اتفاق نیفتاده مشغول نکنید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه بهمن


معمولا بسیار ایده آل گرایانه عمل می کنید و آرزوهای بزرگی در سر دارید. اگرچه این ویژگی شما نشان دهنده اعتماد به نفس بالایتان است، اما گاهی با شرایط واقعی و مردم واقعی که در اطرافتان وجود دارند ناهماهنگ است. تصمیمی گرفته ای که زندگی شما را وارد مرحله جدیدی می کند، مرحله ای که خوبی ها و بدی های خود را دارد. در هیچ چیز عجله نکنید و تسلیم احساسات آنی خود نشوید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه اسفند

آنقدر مشغله دارید و سرتان شلوغ است ککه به بعضی کارهای بسیار هم زندگی مثل ورزش و تفریح بی توجه شده اید. چیزی مهم تمام فکر و ذکر شما را اشغال کرده و به شما اجازه نمی دهد که فعلا به چیز دیگری فکر کنید. همسر یا کسی که دوستش دارید این روزها از لحاظ روحی تحت فشار است و به کمک و همدئی شما نیاز دارد. حتی اگر قبلا بین شما و او اختلافی بوده، فعلا ذهنتان را خالی کنید و با تمام وجود کنار او باشید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 2

اگر امروز روز تولدتان است

کریس ادانل (بازیگر) هم متولد امروز است. واقع بینی و رفتار درست و منطقی شما باعث می شود که دیگران احساس کنند که می توانند به شما اعتماد کنند. شما قدرتمند هستید، و همیشه دیگران و به خصوص عزیزانتان را تحت حمایت و حفاظت قرار می دهید. زندگی را دوست دارید و در کسب درآمد بسیار موافق هستید. شما پول را قدرتی می دانید که همه چیز را ممکن می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 7,038
  • بازدید کلی : 101,675
  • کدهای اختصاصی